A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2011.12.27. 16:53 nagytomsky

Karácsonyom

Azt mondják az okosok, hogy akkor vagyunk betegek, mikor a szervezet azt mondja: ÁLLJ! És mikor mondja? Ha túl sok mindent csinálsz egyszerre. Ha sok a stressz.

Karácsony két piros betűs ünnepét ágyban, párnák közt kellett töltenem. Enni nem ettem, csak pár szál ropit két napon keresztül. Teát viszont (amit nem szeretek) ittam kancsó számra.
Kevésnek bizonyult...
Először azt hittem, hogy egy könnyed megfázás és csak ki kell aludnom... aztán másnap 38.1-es lázzal ébredtem. Akkor már gondoltam, hogy gáz van, mert utoljára szerintem alsó tagozatban volt hasonló - matekdoga helyett.
Irány az ügyelet. Tulajdonképpen szerintem nem is azokra a kérdésekre válaszoltam, amiket feltett az orvos, ti. nem értettem kristálytisztán azokat.
Pár sikertelen kérdezősködés/mellébeszélés után kaptam egy Ambraxolt, hogy ezzel éldegéljek pár napon keresztül.
Egy napi éldegélés után mára már majdnem jól is vagyok. Ez azt jelenti, hogy már tudok ülni, kérdésekre válaszolni és hát egyáltalán kommunikálni!

Szokták mondani, hogy ha egy férfi egy kicsit is beteg lesz, akkor tuti eljátssza a "Hattyú Halálát". Nem tudom objektíven megítélni, hogy ez most "kicsi betegség" vagy "nagy betegség" volt, de a bennem élő hattyú két napra egész biztos megdöglött!
 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony láz ambraxol


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr323499238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása