A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2011.03.09. 21:08 nagytomsky

Köhög

Hétfő éjjel már nem tudott aludni. Olyan erős köhögőroham jött rá, amely sok-sok órán keresztül tartott. Természetesen mi sem tudtunk aludni emiatt és sajnos sokat segíteni sem. Rengeteg mézet is kapott, minden féle köhögés csillapítót, de semmi sem használt.

Kedd reggel az első út a gyermekrendelőbe vezetett, ahol még egy kicsit rosszallóan is néztek ránk, miért nem vittük azonnal a kórházba, mert ez tényleg durva volt. Nem túlzok, ha azt mondom, percenként 60-at köhögött. És minden percben köhögött, órákon keresztül!
Én asztmás-allergiás vagyok (voltam), de ilyet még én sem láttam.

A kórházban rögtön le stipi-stopizták. Nem mehet haza három napig.

Az első nap ahogy észrevettem estig csak Ventolint kapott. Aki asztmás, az tudja, hogy ez az a pipa, amit roham esetén kell használni. Én nem tudom, hogy az orvosok/nővérek ezt tudják-e, de ezt csak nagyon ritkán szabad használni, mert hozzá szokik a szervezet.
Volt, hogy ezzel nem voltam tisztába, és mindig, ha volt egy kis  problémám a légzéssel, befújtam. Először csak két-három naponta kellett. Aztán már naponta, majd naponta többször is. Le kellett szoknom róla.
Ebből kapott a három éves (sincs) lányom napi 4-5 szippantást. Nem örültem neki, de nem tudtam mit tenni, ez használt. Legalább is felületesen biztos.

A főorvos azt mondta, hogy ez lehet, hogy csak ilyen egyszeri alkalom és soha többet nem fog fulladni, ne beszéljünk még idejekorán asztmáról. Jó, ne beszéljünk. A lányom azóta egyre jobban van, már rosszalkodni és hisztizni is van ereje. Ez jó jel... Holnap reggel remélem hazajöhet. Végre!

Ami nagyon jó ebben a kórházban azon túl, hogy a személyzet nagyon-nagyon kedves, hogy van lehetőség arra is, hogy a szülő benn aludjon a kicsi gyerekével. Egész nap vele van az anyukája és persze munka után én is.
 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek betegség kórház allergia asztma köhögés


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr622726209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása