A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.02.09. 19:46 nagytomsky

Egyedül

Tegnap azt terveztem, hogy ma mindent elintézek, amit csak lehet a családom távollétében. Igen ám, de valamilyen rejtélyes oknál fogva az éjjel nem tudtam aludni szinte semmit és ma egész nap kómás voltam. Valószínűleg lázam is van/volt. Bevertem egy energia italt, hogy megtegyem, ami megtehető, így az egész napos lótifuti után holtfáradtan estem haza fél hétre.
Még a hétvégén volt egy olyan gondolatom, hogy ha nem lesz itthon a család, majd kipihenem magam és energiabombaként tudom őket várni. A felgyülemlett rengeteg elintéznivaló viszont mindezt keresztülhúzta. Sokkal kimerültebb vagyok, mint ha itthon lettek volna. Persze, hiszen mindent elintéztem, amibe bele sem fogtam volna a társaságukban időhiány miatt. A suliban is tovább maradtam, rendezkedtem, intézkedtem, stb... 

A mai nap legviccesebb eseménye a késélezés volt. Összeszedtem a házban fellelhető összes kést, így 20 darabot találtam, amit bevittem a késeshez. Én tudtam, hogy a lányáért édesanyám nagyon sokat tett annak idején (művészeti képzés), de ő nem tudhatta (bár már egyszer, évekkel ezelőtt "felfedtem magam"), hogy én ki vagyok. Másfél óra lagymatag élezést követően elkészültek a kések; kiváló minőségben. Jól megkérte az árát; 6000 forintot kért 20 kés élezéséért. Még fel is kellett vennem az autómatából több pénzt, mert hát erre nem számítottam. Végül, amíg megvártam a munka utolsó 10 percét; a fizetés után kiderült, hogy kinek a kije vagyok... Az is kiderült, hogy ez esetben "nem szórakoztam volna" - mondta a késes - és hát valószínűleg töredékből megúsztam volna a tranzakciót. Legközelebb "ANYÁM FIA" feliratú pólóban megyek vásárolni... Hátha úgy megéri...

Végülis elmondhatom, hogy nagy százalékban tudtam kihasználni a magánnyal járó energiáimat. Örülök. De mostmár látni akarom őket! MOST!

Szólj hozzá!

Címkék: kés élezés


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr641743698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása