A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2011.05.03. 19:33 nagytomsky

Fotóstúdióm

Valahogy egy hónapja lehet, hogy beindult az úthenger. Összeraktam a cuccost, amit azóta is pofozgatok. Elkészült úgy 5-6 sorozat. Persze ez még mindig nagyon kevés, de legalább már tudok gyakorolni. Egyik tesztfázis sem volt súlyos bukta, itt-ott midig akadnak kimagasló képek. És persze kevésbé kimagaslók is. Főleg ezekből tanulok. Rájövök a magam kárán is, mitől lesz beégett vagy épp alulexponált egy fotó. Hogy kell az árnyékokat kezelni... Szerencsére gyorsan lereagálom a dolgokat. :)

Ahogy írtam is, a stúdió készen áll. Egy kicsi problémám azzal még van, hogy csak egy szürke hátterem van, de ez sem olyan veszélyes. Van egy jó csajos rózsaszín függönyöm is. :) Már szeretném, ha lassan beérkeznének az első látogatók is, bár igaz, mindennek megvan a maga ideje. Készítettem egy honlapot is, hátha ez kedvet csinál:
www.wix.com/nagytomsk9/foto
Tudom, hogy idióta egy cím, de ennél a wixnél nem lehet normálisan elnevezni az oldalt, ellenben fantasztikus oldalakat lehet gyártani.
A stúdió honlapja folyamatosan frissül, amint túl vagyok egy-egy fotózáson. Érdemes időnként vissza-vissza nézni.

Az árak megállapításánál vagyok egy kicsit elbizonytalanodva. Sokat nem szabad kérni, keveset meg nem érdemes. Tanulmányoztam más stúdiók árfekvését és felszereltségét, ezekhez képest igyekszem majd belőni az én áraimat.

 

Szólj hozzá!

Címkék: képzőművészet műterem fotográfia fotó stúdió


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr302875250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása