A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.07.14. 09:54 nagytomsky

Csőszerelő

Két napja bénázok egy föld alatti locsoló lezárásán.
Van egy klassz kis locsolórendszerünk, amely néha működik, néha nem. Két köre van. AZ egyik egy szórófejes; ez locsolja a füvet-fákat-virágokat és egy kör slag. A slagnak két kimeneti lehetősége van, amelyből mindezidáig csak egyet használtunk azévek során. A másodikat csak kerülgetem a fűnyíróval.
A múlt hétig nem is volt ezzel gond, ám egy óvatlan pillanatban ráhajtottam és azóta kézzel kihúzható állapotban van. Ez nem zavarna különösképp, de azóta, ha slagolni akarok, ezen a lyukon jön a víz, nem a beszerelt helyszínen.

Elhatároztam, hogy ha már így alakult, véglegesen lezárom a csövet. El is mentem a közeli agro boltba, ahol közölték, hogy két féle szabvány cső méret van. Egyes és háromnegyedes. Nekik csak egyesük van. Ezt vittem el... Klasszul rá is ment a csőre, de hiába tekertem rá egy-két tekercsnyi tefál fóliát, egy tekercs szigetelő szalagot és pár hurok kötelet, a víz mindig megtalálta  a maga útját a külvilág felé. Emiatt az elmúlt két nap alatt olyan 6-8 alkalommal kuporodtam a csövem fölé. Az első 3-4 próbálkozásom a helyi őslakók miatt hiúsult meg. Pont egy giga hangyaboj közepében helyezkedik el a renitens csövem. Lehet, hogy eleve ők rágták el a sprickoló alját?! Én csak közel mentem és a lábamról, karomról, sőt, még a gatyámból is (!) hangyák másztak elő. Hangyák a gatyában?! Izgatottnak izgatott lettem, az tuti! Emiatt egy fél doboz Chemotox (vagy Domotox?) port szórtam a kis szemétládákra, amitől mára szép lassan feladták a búvóhelyüket.
Emiatt a kis incidens miatt végül is ma döbbentem rá, hogy lehet, hogy mégsem kellett volna elfogadnom az egyes méretre készült zárófejet?
Visszavittem hát, azóta sem lett nekik háromnegyedes... A nem sokkal mellettük lévő boltos is csak széttárta a kezét és végül a helyi "multi", Szathmáry tudott megfelelőt adni - a város másik végében. Szétizzadtam a biciklin, de megérte!

Hazaértem és rávetettem magam az X méretű csőre! Passzolt! De hisz ez egy HÁROMNEGYEDES csőőőőő! :)) Egy perc alatt végeztem a szereléssel, teflon fólia felhasználása nélkül!
Istenem, de jó szakember vagyok... :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: hangya chemotox csőszerelő gardenia blomba


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr372150795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása