A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.07.12. 17:06 nagytomsky

Spamelot

A prágai kirándulás másnapján (pénteken) délután Budapest felé vettük az irányt. Nagyon kipihent voltam, így már jól esett egy kis séta a bevásárló soron. :)

Minden esetre sikerült pár jó alkalmi vételre szert tennünk. A Decatlont például mindenkinek ajánlom. (Remélem ez után a reklám után felkeres a Decatlon vezér egy Nokiás dobozzal...)

A színházi program előtt volt időnk elmenni egy mexikói étterembe is, ahol számomra többnyire ismeretlen féle kaják közt válogathattam. Jó volt, bár szerintem még így sem a legtutibbat választottam. Rablóhúst ettem, mturmixolt babbal. :)

Az előadás a Gyaloggalopp című Monty Phyton film musical változata volt. Alapból tutira nem mentünk volna el musicalre, mert utálom, ha visítoznak a szinpadon, de ez más volt.

Egyrészt voltak kiemelkedő énekesi tehetségek, másrészt időnként a dalokon is lehetett mulatni. A "Sir Robin"-t mindig is bírtam.
Másrészt volt szöveges rész elég. Az meg hát ugye tudjuk milyen. Már aki ismeri a Gyalog galoppot. Én már legalább 8 éve nem láttam, így mindig újra és újra meglepődtem, hogy "Jéé, tényleg, ez is ebben van"...

A legjobb rész a végén a pap monológja. Mikor a "szet kézigránátot" áldja meg, azaz olvassa fel a használati utasítását. Hát ahogy az elő volt adva... sikítva röhögött a nézőtér.

Összességében elmondható, hogy ugyan már láttam ezt-azt, látványosabbnál-látványosabb előadásokat, de talán ezt még nem szárnyalta túl semmi. Eleve a Madáchban olyanok a díszletek, hogy mindig lemegyek hídba tőlük. Nem hiába a Kentaúr a tervezője. Egyszerűen zseni az a fazon. Egyszerre díszletek és képzőművészeti alkotások. Populáris, mégsem giccs.
A színészeket nem tudnám felsorolni névről, akit érdekel, megtalálja őket a Madách honlapján. Eleve nem ismerem fel a színészeket, a legnagyobbakat sem mindig, de így elmaszkírozva pláne nem.

Este 11 óra körül értünk haza. Evelin ezen a napon már a Balatonon volt a mamáékkal, így a holnapi programunk is már adott volt: Irány a Balcsi - Nyaralás IV!
 

Szólj hozzá!

Címkék: színház musical gyalog galopp madách színház spamelot monty phyton


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr672146892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása