A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.01.19. 18:10 nagytomsky

Szervíz

Kisautónk október vége óta várja, hogy elvigyük szervízbe. Lelkesen számolja a napokat, hogy hánynapja kellett volna elvinni. Ma jár 109-nél.

Azt gondoltuk, hogy egy rutinszervíz lesz. Egy kis zárproblémánk ugyan volt, de a szakik azt mondták, hogy megoldható.

Ehhez képest jött délután a telefon, hogy a munkadíjat nem számolva is már száz fölött járnak, én mag majdnem leestem a biciklimről.

Este mehettem a kocsiért úgy, hogy még minden nem volt megoldva rajta, mert a szakik még kitalálták, hogy van még rajta mit javítani, mert a következő szerívzig már nem zötyög el az autó. Így hát félkészen elhoztam. És a héten még egyszer viszem!

Leraboltak úgy, hogy én semmit sem vettem észre a problémákból. Mi lenne, ha betegen vinném az autót?

2 komment

Címkék: mercedes javítás autószerelő szervíz


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr511685356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enigmapont 2010.01.19. 23:14:42

Oh my gosh!
Nekem csak a munkadij volt 30 ezer korul, es azota majdnem ugyanolyan rossz mint azelott. Amugy en nem szervizbe vinnem...

keep private 2010.01.24. 10:27:17

1. Szerintem örülj, hogy megcsinálták a fékeket!
2. Ez egy márkaszerviz. (Átlagos díjszabással)
3. Ez egy céges autó... nem a Te költséged, és a lényeg, hogy rendesen karbantartsák.
süti beállítások módosítása