A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.01.03. 10:34 nagytomsky

Már megint a hó... Mindig rosszkor jön... Mint ahogy már a jó multkor is írtam, csak az szereti a havat, aki még életében sem lapátolt.

A múltkori nagy havazást nem bírtam végig ülni a meleg szobában és kimentem a legnagyobb zuháréban lapátolni. Elhánytam még a közútról is. Aztán még egyszer és még egyszer, mert mikor végeztem, kezdhettem előlről, annyira szakadt. Most nem akarok ugyan ebbe a hibába esni, bár már nagyon nehezen tudok a seggemen maradni.

Elméletileg ma este hétkor kezdődik a Thália Színházban a Madách Színház vendégjátékában a Pletyka című színdarab. Ez nekünk minumum 80 kilóméter (oda), azaz még több, mert a városban még keringenünk kell. Eddig csodaszép száraz, autózásra kiválóan alkalmas időnk volt, most, hogy mennünk kell (ez az egyik karácsonyi ajándékunk), most megint bonyolódik a helyzet. Kinek hiányzik ez? Ráadásul a feleségem sem teljesen egészséges. Van valami hülye vírus, ami kering felettünk és még szegénynek nagyon fáj a torka, de szerencsére láza nincs.
Evike ma este előre láthatólag a mamánál alszik. Már nagyon várják.
 

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás közlekedés pletyka színház thália


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr91641342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása