A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.12.23. 13:32 nagytomsky

Schumacher

Már nem is emlékszem, mikor néztem először Forma 1-et. De az tuti, hogy 86-90 között lehetett. Emlékszem és szurkoltam Piquet-nek és kevésbé szurkoltam mindenki másnak. Néha még eszembe jut néhány egykori kevésbé ismert pilóta neve is, de rajtuk már inkább csak nevetek. Tudjátok, akik csak úgy bevásárolták magukat a F1-be.

Aztán itt van ez a Michael gyerek. Emlékszem az első versenyére is, amikor pár kör után ki kellett állnia. Tán gumifalba vezette a járgányt, vagy valami ilyesmi. De már akkor is jól nyomta. Először még szurkoltam neki, mert fiatal és gyors, ráadásul benettonos...

Aztán ahogy teltek-múltak az évek, úgy szerettem egyre kevésbé. Az ok egyértelmű: nézhetetlenné tette a futamokat. Más nem is nyerhetett, csak ő. Nem is kevéssel. Dög unalom. Hozzá az a gumi arca... Kész katasztrófa. Akkor már rendesen gyűlöltem, mikor az öccsét is behozta versenyezni és már két "sumahert" kellett néznem.
Emlékszem, csak azért néztem az utolsó években, hogy ne maradjak le arról a versenyről, amikor nagyot bukik, vagy jól megverik, vagy beleszállnak... stb... Erre is volt példa. Az tetszett legjobban, mikor Monaco-ban a felvezető autó alatt úgy jött ki az alagútból, hogy maga alatt volt. A kereke. Na, azon mosolyogtam. Azt hiszem akkor Trulli nyert. Azóta sem fordult ez vele sokat elő...

Mikor kiszállt, fellélegeztem. Újra autóversenyt láthatunk. Izgalmas évek is voltak, nem tagadom. Tetszett, ahogy az ifjú tutánok egymást hergelik. De! De volt egy nagy űr, volt egy nagy kérdőjel, hogy mi lenne, ha itt lenne még "Sumi"?! Akkor is nyílt lenne a küzdelem? Vajon le tudná győzni Hamilton? Mit tenne egy Kubica a mellőle rajtoló Sumival? Azt hittem, ezekre a kérdésekre már sosem kapok választ.

Őszintén szólva, most örülök, hogy visszatér. Most is azért fogok szurkolni, hogy legyőzzék, mert ő egy ikon. És ikonokat legyőzni az valami más, mint egymás orra alá borsot törni.
Nekem kicsit csalódás, hogy három évre írt alá. Miért nem csak egyre?! Nem lesz megint tömény a Sumi effekt?

Eddig csak Sumi miatt nem szurkoltam a Ferrárinak, pedig szép autójuk van. Inkább a Merci felé húzott a szívem. Mi lesz most? Megzavarodik a világ?! Átállt az ellenfélhez és ezt egyfajta árulásként veszem. Lehet, hogy a Ferrarinak fogok szurkolni? Óóó.

De az is lehet, hogy kinőttem már ebből az egész szurkolósdiból és majd szépen elnyúlok a díványon és majd csak lesek ki a fejemből, ha a kisleányom ezt hagyja!
 

Szólj hozzá!

Címkék: mercedes ferrari schumacher forma 1 formula one


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr851617884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása