A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.12.22. 13:46 nagytomsky

Utolsó simítások

Gondolom természetes, hogy így a karácsony közeledtével egyre inkább szorul össze a gyomrom, hogy vajon megfelelő ajándékot vettem-e a szeretteimnek. Ma még mentem egy utolsó utáni kört, hogy biztos legyek a dolgomban és egy pár apró semmire kellő hülyeséggel még gazdagítsam a szerencsére amúgy sem szűkölködő rokonságot.

Úgy érzem, nagyobb kockázatot vállaltam pusztán azzal, hogy kimerészkedtem kocsival a városba, mint azzal, hogy ne lenne elég jó az ajándék.
Mert még ma is csúszik. Most a latyak csúszik jobban, különösen a parkolókban. Most azok a legveszélyesebb helyek, ugyanis ezeket nem takarítják.

Jaaaj, már alig bírom magamban tartani, hogy ki mit fog kapni.
Az én ajándékom viszont ma megérkezett. Egy-egy nagyobb tégelyt kértem a Jézuskától festékből, hogy el lehessek vele egy darabig. Bízom benne, hogy ez lendületet ad majd a munkához. Ahogy azt már írtam is a múltkor, már benne vagyok egy nagyobb méretű téli képben. Tán már nincs olyan sok hátra belőle. Majd leközlöm.
 

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony ajándék hellókarácsony


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr991615799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása