A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.11.29. 15:43 nagytomsky

A koncert utóélete

Szombat reggel sajnos túl korán keltem, így tán egész nap kómáztam. Befelé. Kifelé ezt nem szabad mutatni, mert hát a gyerek nem tehet arról, hogy apa előző éjszaka bulizott. :)

A koncert utó élete, hogy mint kiderült ezer éves ismerősök gyűrűjében vettem részt az eseményen. A Black-Out fórum tagjai mind-mind ott voltam mellettem/mögöttem. De ez már csak a fórum olvasása, élménybeszámolók közepette derült ki. Mert hát arcról nem igen ismerjük egymást. Csak nick névről. Ez a modern kommunikáció.

Közben folyamatosan figyelem a youtube-ot, hátha valaki tesz még fel videókat a koncertről, és be tudom linkelni az előző bejegyzéshez. Így is alakul. Végül meglesz az egész koncert. :)

Ma már jóval pihentebb napom volt, bár sajnos ma sem magamtól keltem. Kisleánykát még délelőtt leadtam a mamának, ebédre meg mi is mentünk érte. Így a délelőtt fájdalom mentesen zajlott. Volt idő a karácsonyra i skoncentrálni. Alakulnak az ajándékok is, bár van még kérdőjel elég. Egyáltalán kinek nincs?

Szólj hozzá!

Címkék: budapest video koncert black out alice in chains


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr281560990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása