A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.11.21. 13:47 nagytomsky

Tánc színház

Tegnap estefelé még volt egy "kötelező" programom: a Malom Színházban az Artus tánc színház tartotta a Sztélé című előadását. Egyszer, régen már voltam egy hasonló előadáson a Víz utcában (Várszegi Tibi), de ha lehet, ez még profibban összerakott produkció volt. Gondolok itt a díszletre és az eszközök sokaságára.
Tudom, hogy nem mindenkinek jön ez be, most is kiment féltávnál egy kishölgy. Ez egy ilyen műfaj.Aki viszont vevő az ilyen dolgokra, vagy legalább is nyitottabb, az nem csalódott. Jól összeszedett produkció. Beszéd nélkül, zajokkal, eszközökkel és fényekkel fűszerezett előadást láthattunk. Ebben az az érdekes, hogy mivel nem beszéltem azóta senkivel e témában, nem tudom, hogy más is ugyan ezt gondolja-e az előadásról. nekem összeállt egy sztori a fejemben, többé-kevésbé rájöttem bizonyos szimbolikus cselekedetekre, de simán lehet, hogy pl. a szomszédomnak mindez másként csapódott le az agyában. Nyilván ez is lehet egy ilyen előadásnak a célja.
Bizonytalan vagyok a megítélésben, csak annyi bizonyos, hogy nekem "átjött". Bizonytalan azért vagyok, mert nincs nagy rálátásom, mint azt fentebb is említettem. Nem sok ilyet láttam még.

A tegnap reggeli oltás, az egész délutáni favágás és talán kicsit az esti előadás okán már este úgy éreztem, hogy a fejem szét szakad. Van egy bioptron lámpánk és ezzel próbálkoztunk. Valamit segít. Reggel szintúgy ébredtem, hogy majdnem kimondtam, hogy ma ki sem akarok kelni az ágyból. Végül kikászálódtam és nem bántam meg. Ma már sokkal jobb. Ittam csillagánizs teát, amiről tegnap a doktornő azt mondta, hogy az influenzára ez nagyon jó, mert olyan hatóanyagok vannak benne, mint az erre a célra kifejlesztett gyógyszerekben. Csak ez tized annyiba kerül. Én tényleg éreztem a hatását. Sokkal jobban vagyok azóta. Hozzá kell tennem, hogy alapból utálom a teát. Nem iszok, ha nem muszáj. Az ízére ennek sem mondom, hogy most már szeretem, mert elég hasonlatos a "sima" teákhoz, de jót tesz. Na, ezért a mondatomért a tearajongók biztos eresztre feszítenek. Na jó, van különbség ízre.
 

Szólj hozzá!

Címkék: színház influenza csillagánizs artus


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr321541675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása