A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.15. 21:40 nagytomsky

Diáknap

Az első (vagy ki tudja már hanyadik) jelentősebb állomáson vagyunk túl. Diáknap volt ma a sulinkban. Iszonyú szervezési munka előzte meg és fogalmam sincs nagyon, mik történtek.
Szokás szerint rohangásztam délelőtt. Először a suliba pecsétet szerezni, aztán a Múzeumba pecsételni (még a tegnapi kiállítás kapcsán), aztán haza levegőt venni (10 perc), aztán a Színházba próbálni. Ami elhúzódott vagy fél 2-ig; kettőtől meg már kezdődött az igazi hepaj, a Ki Mit Tud-nak csúfolt "most mutasd meg magad" - vagy valami hasonló.

Az eddigi programjaim miatt kimaradtam mindenből, amit a "gyerekek" szerveztek, pedig érdekelt volna. Pl.: Az egyik termet beach-nek rendezték be; állítólag volt koktél, meg minden, ami kell... Ez nekem való program lehetett... volt házasságkötő terem is, amiről már sajnos (?) lecsúsztam. Pedig csinos kis csajok járnak a suliba is... :)

Ezek után úgy volt, hogy önfeledten nézhetem a "Ki Mit Tud"-ot, de mégsem. Kettő előtt nem sokkal telefonoztak a suliból, hogy a Vendégkönyvet készítsem elő... ragasszak, rajzolja, írjak, stb... Ez sem volt kis munka, de a százon felüli közönség szavazás összeszámolása és kiértékelése talán még jobban megviselt. Így kettő helyett négyre értem a Színházba. Ekkorra már lement a szívem csücske program; a zenekar. Az a zenekar, amelyikkel majdnem felléptem. A ma délelőtti próbán derült ki, hogy nem, vagyunk annyira felkészülve, hogy színpadra állhassunk a Come as you are-ral. Összesen kétszer próbáltunk... be kellett látnunk, hogy még nincs kész a "produkció". Na de majd legközelebb... (Valószínűleg lesz legközelebb.)

De így is láttam olyat, amin lehidaltam; pláne úgy, hogy tudtam, hogy ezek a mi tanítványaink; csak épp egy más megközelítésben. Nagy élmény volt látni a fejen-vállon és minden egyeben pörgő brékeseket (?), egy másodperc alatt tízet csapó népitáncosokat és a többit is. Le a kalappal srácok!!!

Holnap jönnek a fejesek. Rékasi Karcsival - Tom Cruise állandó szinkronhangjával -az élen. Ő is ide járt a mi sulinkba!!! Majd mesélek holnap. Ha lesz mit! :)

Szólj hozzá!

Címkék: rékasi károly zenekar diáknap liska


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr81452908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása