A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.10. 15:39 nagytomsky

Egyedül a babával

Sok nap óta először sokáig alhattam. Evelin csak fél10-kor kelt; így én is. Kellett is az energia, hiszen ma egyedül voltam a kis tündérkémmel. Féltem, nehogy essen az eső, mert akkor be kell húzódnunk és ki tudja, bírok-e vele. Így volt a jó. Mentünk piacra, mentünk a szökőkúthoz - találkoztunk más gyerekekkel is. megnéztük a szobrokat...
Aztán elmentünk a mamához. Itt folyamatos a játék és a hancúr; nincs megállás. El is fáradt a hercegnő, hazafelé a kocsiban már aludt is.

Most tettem le, de még hallom a hangját. beszél, énekel ilyenkor a kiságyban. Legszívesebben bemennék hozzá nyomkodni, demár kell neki is ez az alvás. Hulla fáradt. Na persze én sem vagyok már olyan fitt, pedig hol van még az este. Egy jó barátom - egy egy éves kislány apukája - hívott, hogy a babák elalvása után kimehetnénk inni egy sört... Vonzó ajánlat; nem tudom meg lehet-e valósítani.
Egyfelől szeretném, hiszen én sem gyakran járok "szórakozni", másrészt akkorra már vagyok olyan fáradt, hogy egy porcikám sem kívánja az almenetelt. Na meg a lelki ismeret...
 

2 komment

Címkék: szórakozás piac bor baba


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr871440676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enigmapont 2009.10.10. 17:38:06

Viccesek a kolykok, de milyen jo, mikor mar alszanak... :)

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2009.10.10. 17:42:02

Viccesek éjjel nappal... :) Én meg csak éjjel.
süti beállítások módosítása