A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.04. 14:56 nagytomsky

F1

Volt olyan, hogy a világért sem hagytam volna ki a Forma 1 időmérő edzését sem. Most meg itt vagyok; az ismétlés is a közepén jár, de nem vettem még rá magam arra sem, hogy bekapcsoljam a tv-t.

Miért?

Egyrészt a szokásos "indok": amióta Evelin megvan, a sorrend igen erősen megborult. Bár még így is lenne időm, de minden más elé tuszakodott.

Emlékszem, Mi.Schumachert már a halál f*szára kívántam, mikor az idény összes futamát megnyerte. Csak azért néztem a közvetítéseket, hogy mikor kap már ki végre. Arról az idényenkénti EGY versenyre voltam kíváncsi, mikor kikap/lerohad a kocsija. Ritkán következett be.
Nagyon vártam már a nyugdíjazását, hogy más is szóhoz juthasson. Most meg, hogy már nem kell kit legyőzni, már nem is olyan érdekes ez az egész.
Persze mindig vannak favoritok, de ezek már csak évente négyszer győznek és még így is világbajnokok lesznek.

Őszintén szólva vártam, hogy Schumacher visszatér a versenypályákra. Megint le lehetett volna győzni és ez már elég elégtétel lett volna. Tudta ezt ő is, de szerintem sem rajta múlt, hogy beszáll-e. A bátorsága meg lett volna.

Amit viszont csodálok, az a Ferrari döntése: Badoer... Ő még aktív korában is sz*r volt. Gondoltam, majd Fisichella megmenti a világot. De nem tette. EZt nem értem azóta sem; hiszen ő tényleg nem rossz versenyző. na persze nagyon nem is csúcs, de azért mégis többet várt mindenki tőle. Sajnálom őt emiatt.

Végül annyi idő eltelt, hogy már csak az indexen néztem meg a végeredményt. Ez van.
 

Szólj hozzá!

Címkék: ferrari schumacher 1 forma formula fisichella badoer


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr701426913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása