A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.02. 23:18 nagytomsky

Foglalt

Nnna, most igazán el vagyok fáradva. Pedig a péntekem szabad órarendileg... DE!

Ma be kellett mennem, merthogy egy kollegina osztályfényképezésre szólított fel. Ellenben ő nem volt benn. Beteg. Szegény.
De nem baj, hogy bementem, mert egy csomóan ma adták le  - utolsó utáni határidőként - kiadott feladatukat. Legalább 30-an.
Ha mindez nem lenne elég (le is osztályoztam), még kaptam 2+2 új megbízatást tablókészítésre. Mindehhez még válogatni kellett képeket is.

Innen a Lehel Gimibe is be kellett mennem lejelentenem a jövő heti közös kirándulásunk (Turner és R.Capa kiállításlátogatás) liskás résztvevőit, valamint a beszedett pénzt kifizettem.

Innen a Hamza Múzeumba mentem az összeszedett képekkel, hogy hétfőn reggel tudjanak zsűrizni.

Innen a főtéren várakozó családomhoz igyekeztem. Tegnap olyan jól sikerültek a feleségemnek a lányunkról készített fotói a főtéren, hogy ma egy újabb ruhában ezt meg kellett ismételnie. Azaz ismételnünk - most én is beszálltam.

Innen hazarohantunk és végre nekiállhattam az évek óta váratott munkának: a kerítéscsiszolásnak. Van egy klassz gépe apámnak, ezzel pikk-pakk készlettem. Egy óra, ha volt...

Épp csak meglettem a művelettel, szinte ebéd nélkül szaladtam angolra. Konkrétan ez volt a mai nap pihenése...

Hazaérve - útbaejtve a festékboltot is - ráugrottam a kertkapura és este hétig festettem. Néhány ismerős be is szólt, hogy milyen testhezálló feladat... készszeredett vigyorgással reagáltam le a dolgot.

Kaja-fürdés, ÉÉÉÉÉÉÉS: a kiadott tablók elkészítése következett. A négyből kettőt megcsináltam és el is küldtem korrektúrára.

Most meg már mindjárt éjfél. Közben meg arra sem volt időm, hogy felhívjam egy jó barátomat, mivel ma van a szülinapja. Ja, meg Kowának is! Boldog szülit mindenkinek!!
 

Szólj hozzá!

Címkék: munka tabló festés elfoglaltság


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr391424077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása