A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.09.21. 20:02 nagytomsky

Zene-zene-zene (újjáSZÜLETÉS és HALÁL)

Meg vagyok lőve. E valahogy nem egy kifejezetten jó nap volt.

A suliban kiderült, hogy az általam készített meghívóba bennemaradt egy olyan szó, ami miatt újra kell nyomtatni 200 db-t. Ezt az én hibámnak értékelik, bár ez nem ennyire egyértelmű tekintve, hogy nem én írtam a szöveget, én csak a kész (-és folyamatosan változó) szöveget és a képeket szerkesztettem össze. Minden esetre sajnálom.

A másik, hogy ma kaptam egy levelet a legjobb magyar zenekartól - akiknek a levelezőlistájukon rajta kell, hogy legyek - hogy az új énekes nem tudja vállalni tovább a közös munkát és kilép, ami azt is jelenti, hogy a zenekar "szünetelteti a működését".

1996 óta járok Black-Out koncertekre; minden hangzó- és képanyagot kívülről fújok, számtalan koncerten vettem részt; végigéltem Kowalsky kilépését és elfogadtam az új pacsirtát (és jó volt), erre ez történik.

https://www.youtube.com/watch?v=ekpQ6jZ1ffA&feature=PlayList&p=DFF0011CF037C365&playnext=1&playnext_from=PL&index=11

A harmadik, meg hogy hétfő van. Van még több is;ilyen csip-csup keverések- de ezek eltörpülnek a fentebb említettek mellett.

Ami jó az meg az, hogy a jövő hét hétfőjén megjelenik az új Alice in Chains album. 1995 után az első új dalokból álló gyűjtemény. Már bele lehet hallgatni itt:

https://www.youtube.com/watch?v=zAgPrEqqU8w

Nagyon jónak ígérkezik és hát novemberben jönnek hozzánk muzsikozni. Manapság nem jellemző, hogy így zeneileg képben lennék, új albumokat gyűjtögetnék, felizgatna egy zenekar bomlása/születése, valamint koncertje, de ez egy ilyen nap. Így jött ki a lépés, én meg megadom magam.
Ja, a koncertre meg megyek!!!
 

Szólj hozzá!

Címkék: meghívó koncert lemez in black out alice chains


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr1001397825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása