A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.08.28. 17:04 nagytomsky

Furcsa

Nagyon furcsa, hogy újra dolgozni kell. :) Na nem mintha eddig nem dolgoztam volna agyon magam a nyáron, de most, hogy megint kötelezően adott helyen és időben kell lennem... Fura. Nem mondom, hogy rossz, de minden képpen elszoktam az efféle helyzetektől.

Értekezlet... Sok megszorítás, még többet dolgozzunk ugyan annyi (kevesebb) pénzért... Gondolom ismerős minden érintett (közrabszolga) számára. Na de van szünet! Amikor is kevés pénz lévén nem a pihenés a főszereplő, hanem valamilyen más jelleggű munka.

Tegnap lebontottuk a "Mozis" kiállításunk. Nem voltunk sokan (bontani), de ez már csak így szokott lenni. A nézősereg viszont alkalomról alkalomra növekvő tendenciát mutat. A régebbiek összefoglalóját rendszeresen rakosgatom a youtube-ra; majd ez is felkeről a hétvégén. Szerintem van az embereknek igénye az igényes kultúrára, de ezt vagy még nem ismerték fel, vagy bizalmatlanok. Minden esetre dolgozunk az ügyön.

Tánc és dráma. Ez meg milyen tantárgy? Eddig még nem volt hozzá szerencsém. Most ezt is megkaptam. Őszintén szólva nem örültem neki, de pont MOST nyílik Jászberényben a moziban színház is és lehet, hogy lesz a tantárgynak létjogosultsága és nem csak az én életemben. Bízom benne.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr951344544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása