A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.05.03. 13:46 nagytomsky

Magyar érettségi

Gondolom már minden érdeklődő elolvasta az Indexen az ide vonatkozó témákat... emiatt ezt nem is részletezem.

Ahogy átnézegettem a témákat, nem gondolom, hogy nagyon meg kellett erőltetniük magukat a jelölteknek. Aztán beszélgettem velük, miután kijöttek és az volt az álláspont (az értelmesebbjeinek), hogy valóban nem volt olyan megfejthetetlen rejtvény az idei évi érettségi (sem). Egy-két emberke vakargatta a füle tövét, hogy "nehéz volt"... de nekik bármit adtak volna, az lett volna...

Tény, hogy léteznek ilyen-olyan beállítottságú emberek és tény, hogy nem fog mindenki agya ugyan úgy (még szerencse), de egy olyan érettségi, mikor ott van a szöveg és arról kell írni... hát ilyen nincs is. Ennél egyszerűbbet nehéz elképzelni.

Na, aztán jön a matek holnap. Az ám a gyönyörű. A matek sosem volt a kedvenc tárgyam, de az, hogy nehéz, azt nem mondanám. Csak én csesztem el mindig olyan helyeken, ahol nem szabadna. Engem minősít. Nem figyeltem eléggé. De azt is meg lehet oldani bukás nélkül.

Szólj hozzá!

Címkék: magyar érettségi


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr541971137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása