A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.03.31. 18:43 nagytomsky

Nyerteeem!

Tegnap láttam a blog.hu-n a felhívást, miszerint 10 jegyet sorsolnak ki a Degastól Picassóig című kiállításra, amit a Szépművészeti Múzeumban lehet megetekinteni. Annyi az "ára" csak, hogy eg blogbejegyzést kell a látogatásról írni. Hát, aki olvas az tudja, hogy ez nem nagyon fog nehezemre seni; örömmel állok a "feladat" elé.

Azon nyomban jelentkeztem a felhívásra. Sajnos innen Jász-Vegaszból magamtól igen nehezen mozdulok ki, kell, hogy legyen egy ösztönző erő, ami kimozdít az otthonomból. Oka? Egyszerű: apa vagyok! Minden mást ennek rendelek alá, és ha van egy plusz másfél órám; azaz három órám (kábé ennyi az út Pestig), akkor azt nem utazásra költöm, hanem inkább festek.
Pedig ezek azok a kiállítások, amelyeket már csak hivatalból is illene minden féle nyavalygás nélkül megnéznem. Mert hát érdekel!
Éreztem, tudtam, hogy ez a nyereményjáték rám van szabva. Ki, ha én nem?! Nem sok ilyen van, hogy 100%-os lefedettséggel indulhatok egy ilyen "versenyen". Persze az is lehet, hogy csak taláromra, véletlenszerűen sorsoltak... Akkor meg csak szimplán szerencsém volt.

Tehát április 16-án, 11 és dél között fogjuk megtekinteni a képeket a kedves kis feleségemmel. Úgy láttam, ő is örvendett a nyereménynek - ja, merthogy páros belépőt nyertünk! Egyedül lehet kedvem sem lett volna... Ilyen nehéz kimozdulni!

Persze a jegy érvényesítése majdnem megszívatott. Szerintem túl sokáig vártam az ihletre, hogy mikorra foglaljak helyet, így menet közben észrevétlenül kitett a rendszer. A végén meg csodálkoztam, hogy fizettetni akart... ehhez nem fűlött a fogam! :)

Degastól Picassóig... Izgalmas. Azt lehet mondani, hogy tán a kedvenc korszakom is beleesik ebbe az intervallumba. Imádom a századfordulót és az izmusokat. A művészek nagy tombolása... de jó leeeeeesz!!

Szólj hozzá!

Címkék: blog.hu kiállítás festészet picasso szépművészeti degas


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr801884798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása