A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.02.13. 21:05 nagytomsky

Ikea

Nekem tetszik az Ikea. Tudom, sokan szidják, hogy tömeg gyártás, meg olcsó szarok... lehet. De az is biztos, hogy nagyon jó tervezőik vannak és nagyon figyelnek a középosztály ízlésére. Mindenhez van minden, azaz a gombhoz is választhatok kabátot. Nekem ez tetszik.

A gyerekosztály fantasztikus. A gyerekek mindennek játszhatnak, amiket árulnak (jó, tudom, értem a marketingjét), miközben csak az egyik szülő jelenléte szükséges. A másik vidáman leskelődhet.

Az étterem rész a kedvenc. Családi kedvenc. Igyekszünk minden alkalommal (évente 3×) mást és mást enni, de eddig még semmiben sem csalódtunk. Választani is tudni kell... Ma húsgolyókat (fasirtot) ettünk, ami isteni volt. Meg rántott fetasajtot, amit még eddig nem ettem máshol. Tetszett nagyon!
Az ital választék is nagy; még sehol nem ittam vörösáfonya levet. Jó!

Vettünk bútort is; egy kommódot. Fa és furnér keveréke, de nagyon stabilnak néz ki. Volt egy kis nehézség azzal, hogy beférjek vele a liftbe és bevarázsoljam a kocsiba, de ennyi belefér. Már a szerelésben is profi vagyok. A gyerekszoba is teljesen onnan van... mára igazi szerelő-profivá váltam. Jó, segített a feleség is! :)

Tehát a mai napom a kisvárosi-középosztály legszebb álmait tükrözte. Gratulálunk Tamás; ön jól választott!
 

Szólj hozzá!

Címkék: ikea bútor vásárlás


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr321755805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása