A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.23. 19:24 nagytomsky

Az én Október 23-ám

Végre! Ilyen napot vártam! Konkrétan alig semmi sem történt ma! Van ilyen? EGyáltalán nincs megszokva. na persze nem úgy kell ezt elképzelni, hogy lógattam a lábam és törtema szotyit... neeeem.

Ott kezdődik a lazulás, hogy az ünnepre való tekintettel 10 körül keltünk családilag! Közvetlen "reggeli" után beültem a kislánykámmal játszani a szobájába és negyed egyig fel sem álltam. Ebéd a mamánál (istenien főz), majd baba-alvás; nekem meg rögvest indulnom kellett angolra. Na, ez a szívás. Őszintén bevallom, hogy nem sokat törtem magam az angollal az elmúlt két hétben. mentségemre legyen mondva, nem is igen volt rá időm. Meg iszonyú fáradt is voltam a napokban. Tehát elbénáztam a múlt idők erdejében... Remélem még kitalálok a sötétből!

Hazaértem után nem sokkal felébredt a kis hercegnő és újra a játéké lett a főszerep. Nem fújt a szél, így kimerészkedhettem vele az udvarra - motorozni. Na persze, erre a műanyag kis motorra gondolok. Most meg még folyik a játék, kis nyarvogással fűszerezve. Na de hamarosan újra program lesz: fürdés!! :)

Még tanulmányozom egy kicsit Róma nevezetességeit és én is eldőlök.

Na meg még nem is írtam az október 23.-áról... Nagyon megutáltam a politikát, enélkül meg nem kezdek el - nem is kezdhetek el - erről papolni.

Na igen: PAPolni... Biztos olvastátok a hírekben, hogy nálunk Jászberényben ügyködött AZ a pap, aki a templomban üzekedett... egy férfival... Nos; minket ő adott össze... Mit is gondolhatnék róla?? Gáz, szégyen, stb... Az egyházzal kötött amúgy is instabil bizalom dőlhet meg. Nálam és a társadalomban egyaránt. nagyon veszélyesek az ilyen manőverek. Ettől függetlenül AZ a pap - mint pap - egy nagyon jó "munkaerő". Volt. Sajnálom, hogy így ér véget a pályafutása. Sokat gondolok rá, hogy valyon MOST hol lehet, hol laszik? Ezek után mihez kezd? Merthát a teológiai tanulmányokkal a civil életbe sajnos nem sokra megy. Kíváncsi vagyok, valakinek eszébe jut-e majd megkeresni mondjuk két év múlva, hogy "Hogy szolgál a kedves egészsége?".
Kemény döntés lehetett részéről az, ahogy döntött... Sajnálom, sajnálhatja!

Szólj hozzá!

Címkék: gyereknevelés pap október 23 jászberény homoszex


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr971470389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása