A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.08. 15:31 nagytomsky

Alvás nélkül

Olyan világos volt az éjjel, hogy simán elhittem volna, hogy ezen az estén nem ment le a nap. Tudom; a telihold fejti ki áldásos (?) tevékenységét. Egyszerűen nem tudtam aludni. Kinn császkáltam a házban; fogggalmam sem volt, mit tehetnék, hogy elaludjak végre. hajnal 3-kor ez azért komolyprobléma. Ráadásul a tudat, hogy 6.30-kor kelés van, még inkább bénított.
Már az is megfordult a fejemben, hogy lezúzok egy felest és kész. Megoldom a problémát. De aztán ott szüttyög egy hang a fejemben, hogy " ez aztán egyenes út lesz a lecsúszott alkeszság felé "  - emiatt elvetettem ezt az opciót.

Összesen aludtam vagy 3 órát. Majd össze estem ma; na és hát egyértelmű, hogy ezer felé kellett rohannom. Ma is.

Holnap megyünk Turner-re és Capa-ra. Várom. Sőt! A Ludwigban még szégyen és gyalázat, de nem is voltam. Na majd most. Illene kicsit utána néznem ezeknek a helyeknek, de annyira zsibbadok, hogy most "nincs kedvem". Tán majd este.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr301436640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása