A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.10.05. 22:23 nagytomsky

Mi vagyok én?

Ez kemény. Az összes informatív táblát nekem kell megcsinálnom a suliban. Az nem baj így önmagában, de az igen, hogy ma megkaptam az anyag felét egyszerre azzal a felkiáltással, hogy holnapra kész legyen.

Na most: Mi vagyok én???

Másrészt mindent szépen megcsináltam, mint egy közrabszolga. Én barom. A kislányom meg szerette volna megkapni az apját, hogy játszódjon egy kicsit. Alig kapta meg. Az apa (én) meg enni alig kapott ma a sok meló miatt. Ilyet többet nem lehet csinálni.

A kisleányom tegnap elkészítette első önálló alkotását. Most 15 hónapos múlt és nagyon büszke vagyok rá. Itt megnézhető a munka:
https://www.youtube.com/watch?v=Lp_Et3EAQ5I

Szólj hozzá!

Címkék: munka rajz tabló rabszolga evelin


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr61430332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása