A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.09.07. 18:35 nagytomsky

Kockulás

Érdekes ez a munka... Alapból az a hozzállásom, hogy minél több időt tölthetek itthon, annál jobb. Ez így is van; imádok Evelinnel játszani, stb...

De az is érdekes, hogy ha sok a meló és nincs közte szusszanás, akkor észre sem veszem, hogy repül az idő. Aztán mikor mégis vége - mert egyszer eljön minden munkanap vége - akkor azon kapom magam, hogy "huhh, egész nap nem ettem, nem ittam" - vagy csak tényleg alig. Ez a sok(k) kihagyás ilyenkor egyszerre telepedik rám. Ilyenkor aztán ontom magamból a hőt; izzadok, fájok, stb... Egy nagy alvás; az kell nekem. Jut eszembe; most éjjel tán nem is aludtam semmit. Esetleg egy kicsit a végén, hogy nehéz legyen felébrednem.

Két éve nem volt saját rajzszakköröm. Most végre megint van. Őszinte leszek: két éve úgy hagytam abba, hogy beleszürkültem, elfáradtam, elegem volt. Most reményeim szerint újjászületek benne. Ehhez persze az is kellett, hogy most az első alkalmon azt lássam, hogy az újjak jók. Most ezt látom. Igaz, "csak" kockát rajzoltak, de aki ért hozzá az tudja, hogy tán ezt a legnehezebb. Mi annó a fősulin egy teljes félévig csak azt rajzoltunk. Nem kellemes, ellenben hervasztó és idegölő. Ezzel lehet elvenni a kedvüket a szakmától. Úgyis sokan vagyunk! :)

A lényeg az, hogy úgy érzem, ügyes, tehetséges gyerekek gyűlnek megint össze, akikkel lehet szárnyalni. Ez el is feledteti velem a nap fáradalmait.

Nem egyszerű "beléjük magyarázni" azt, hogy nem kell annak művésznek lennie, aki rajzolásra adja a fejét. A BME-n ez az egyik legbuktatóbb a felvételin. Alig-alig tud valaki jó kockát rajzolni. Nekem is nehéz, ezt bevallhatom.
Ha valaki, aki olvassa a blogot a BME-n felvételizett és van tapasztalata e téren, kérem írja már le nekem. Felhasználnám a tanításban.

Most egy másfajta alkotás is vár rám. Jó barátom akváriumának hátterét fogjuk megkomponálni. Jó nagy az az akvárium. Bízzunk a legjobbakban!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr121366403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása