A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.09.06. 21:14 nagytomsky

Gyom

Mai feladataim közé tartozott a gyomlálás az első kertben. Nem egyszerű, pedig elég kis területről vagyon szó. Konkrétan gyepünk az nincs, csak összefüggő gyomrétegről. Az első években nagyon szorgalmas voltam. Órákat töltöttem a tűző napon ezzel a feladattal. Őszinte leszek: már rég feladtam. Úgy éreztem, hogy a kopasz, üres földfelületek látványától messzemenőkig előnyösebb a buja, zöld növényzet látványa. Még akkor is, ha az gyom.

Ma - egy kis asszonyi nógatásra - beadtam a derekam. Sötétedésig kapirgáltam. Most félig a büszkeség önti el lelkem, hogy "igen, megcsináltam", másrészről megint előállt a régi helyzet: kopasz föld, stb...

Mi lehet a megoldás? Holnap újra füvesítek. Na persze mondanom sem kell, hogy ilyet is játszottam már nem egyszer és a vége az lett, amit szerintem mindenki most magába elképzelt: GYOM!!! Más nem képes megmaradni a szeméttel feltöltött, majd 10 centi rétegben minden féle tipusú föld rádobálása után. Vagy írhattam volna föld helyett homokot is.

Szegény fű... tudom sajnálni. Gondolom már a markomban ücsörgő (fészkelődő) fűmagok ordítva kiabálnak (csak nem értek fűül), hogy ne küldjem őketa biztos halálba. Egy szemét lehetek fű szemmel!

Na meg hát a Berényi Műhely - Jászsági Alkotóközösségnek készítettem információs lapokat. Muszáj, hiszem jóanyám a vezér! :) Na meghát szívügyem is ugye a helyi kultúra.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr241364556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása