A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.08.25. 16:25 nagytomsky

Készülődés

Kiállításra készülök. Már megint. Ez egy ilyen folyamat; sosem áll le. Igazából magam választottam ezt az "életformát".

A héten kellene leszedni a Moziból a mostani "studios" kiállítást; bár jól el van ott, sokan látják és a főnök sem siettet bennünket. Na persze anyagi haszon most sem várható. Na nem is ezért csináljuk. Persze jól jönne egy kis lé; most NAGYON üres az államkincstár. Erről a kiállításról hamarosan felteszek egy youtube-os filmet is.

Lesz egy Jászsági Képzőművészet-barátok Egyesülete (JKBE) kiállítás is "Új Művek" címmel. Na, erre tegnap fejeztem be a melót. Majd felteszem. Benne van a pakliban a közbotrány okozás - különösen ebben a vérzivataros időkben. Nemrég a jászberényi Tücsök Büfé (és játékterem) előtt a kisebbség jól összeverekedett; guringáztak a földön; stb. Nem tudni, csak sejthető, hogy drog is áll(hat) az ügy hátterében. Ismerve a helyet. Egy ilyen jelenetet festettem... Kíváncsi vagyok (és bevallom félek is) a fogadtatásra. Nem vagyok fajgyűlölő, se rásszistá - de ez egy nem mindennapi jelenet volt kicsiny városkánkban. Írt is róla a helyi sajtó. Személyesen már csak azt láttam, mikor a rendőrség biztosította a helyszínt. Úgy gondolom, hogy a művészeknek egyik legfontosabb feladata a JELENt bemutatni. Azt a közeget, ahol élnek. Ez egy ilyen kép lett. Tényleg kíváncsi vagyok, hogy mit szól hozzá a közvélemény. Erre a témára valószínűleg még visszatérek.

Unokatestvérem 17 éves. Egerbe jár képzőművészeti középiskolába. Találkoztam vele a keretező előtt. Most lett kész két vonatos képe (mostanában sokat járt fel Szolnokra vonattal keresztapámhoz). Hát azok olyanok... már most jobb a srác, mint én. Ilyenkor gondolkodom rajta, van-e értelme ecsetet venni a kezembe. Minden esetre küzdök!

2 komment

Címkék: kiállítás festészet


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr431337544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kismaci86 · http://kismaci86.blog.hu 2009.08.25. 19:53:36

Szió! Már várom hogy feltedd a képed, kíváncsi vagyok rá. A többi képed is nagyon szép, biztos ez is hasonló lesz :)

nagytomsky · http://nagytomsky.blog.hu 2009.08.25. 20:42:46

Talán holnap visszajön a keretezőtől...
süti beállítások módosítása