A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.03.21. 15:01 nagytomsky

Teszek-veszek

A hétvégén összetorlódtak az események. A jobbik felem agykontrollozni ment egész hétvégére (és a jövő hétvégére is), én pedig tegnap egyrészt a megyei rajzversenyen "pesztrálkodtam", másrészt pedig itthon tettem ugyan ezt estig drága kis Evelin hercegnőmmel. Na, az igazsághoz hozzá tartozik, hogy nincs vele sok gond, pláne úgy, ha a mamák-papák ilyenkor egszerre szeretnének segíteni a szegény kis "árván". Tegnap az állatkertben jártak. Ami csúcsszuper. Lehet, már régebben is írtam erről, de tény; jelenleg Jászberény tán egyedül az állatkertjére lehet büszke. A kishölgynek meg nagyon tetszett - az elmondások alapján. Hazaérkezésüket már a másik mamáék is repesve várták, úgyhogy utána baba-mama-papa-apa találkozó volt nálunk. De jó volt; mi férfiak söröztünk és ettük a füstölt-főtt kolbászt... kell ennél több?

Ma már egész emberként állhattam a kis kincs szolgálatában. Azaz csak félig, mert ébredés-reggeli-satöbbi után elmentünk a mamához, a papával pedig vissza osontunk a házhoz, hogy a kisebb-nagyobb ház körüli munkákat elvégezhessük.

Na, ezzel kapcsolatos az én jövőbeli félelmem. Az odáig rendben van, hogy apám (papa) minden franchoz ért, de legalább is szereti úgy intézni a dolgokat, hogy ez jöjjön le róla. Többnyire megis oldja az ilyen "férfi munkákat". Én viszont... most is álltam fölötte, tartottam a létrát, ellenfogtam csavarkulcscsal, emeltem a súlyt, stb... de semmi olyat nem, amihez "szakembernek kell lenni", de legalább is "szaki"nak. Mi lesz, ha majd Evelin hívja az apját, hogy ezt meg ezt meg kellene csinálnom náluk?? A nagyapja már nem fogja tudni...

Nem tudom, de sejtem, hogy ez általános probléma lehet manapság. Annyi a menedzser, meg a műdiplomás rész-szakember, hogy lassan már egy izzó becsavarásához is szakembert kell hívni. Azok meg kifogyó félben vannak, mert hogy ezek a "papák".

Na jó, elég a nyarvogásból; a lényeg, hogy minden rendben van itthon végre. Még Evelint is én altattam el, ami nem igazán a sikerágazatom. De most sikerült. Jó, persze alapból fáradt volt és így könnyű...

Szólj hozzá!

Címkék: apa mama papa szaki ház körüli munka


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr261856740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása