A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.02.11. 08:24 nagytomsky

Plusz egy

Tegnap este - magam sem tudom, hogyan - de az órámat egy órával odébb sikerült állítanom. Már az is furcsa volt így utólag, hogy elalvás előtt 23:30-at mutatott a kijelző. Eddig nem szoktam fennmaradni... Ma már tudom, mi történt! :)

Tehát reggel ránéztem az órára és elégedetten konstatáltam, hogy magamtól ébredtem, óra nélkül, de pontosan; így nem is vártam meg a jelzést, hanem kikapcsoltam és vidáman kibattyogtam a fürdőszobába. Itt tudatosult bennem, hogy valami nem stimmel.

Nem estem kétségbe - már vissza nem fekszem, viszont kaptam plusz egy órát, amit félig-meddig sikerült művészeti célokra fodítanom. Egy hónapja elkészült 30×30-as kép-alapomat fejeztem be. Nem nagy dolog technikailag, de nekem nagyon bejön. A meleg szín tetejére fehér kontúrral jégcsapot rajzoltam. Persze tudom, hogy kissé modoros "irodalmi" illusztrációt tettem le az asztalra ezzel, de talán megbocsátható, hiszen kedvenc underground zenekaromtól "idéztem": "Hidegben a tűzfalak, MELEGBEN A JÉGCSAPOK, veszélyes múltat ad, amit csak sötétben mondhatok el..."

Van ennek egy párja is, azzal már régebben végeztem, szintén ez a modoros illusztrációs dolog a Black-Out-tól:"HIDEG ÁGY, MELEG FÉNY, valami más, tévedés..."

Azért nem érzem modorosnak, mesterkéltnek, mert alapból nekem ilyen az agyi berendezésem, hogy a napjaim nagy részében is ilyen sorok utaznak végig a homlokom előtt. Így már-már sajátomnak érzem. Meg már annyit ismételgettem, hogy elhittem, hogy van ilyen. Enyém!

Szólj hozzá!

Címkék: óra illusztráció black out kowalsky


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr191748543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása