A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.01.10. 13:51 nagytomsky

Megint Stars

A mai semmitmondó és semmit sem tartogató reggel után délre kiderült: Pestre megyünk kis családommal Stars jégkorong meccsre. Kisleányom kapott egy ráméretezett mezt a leendő keresztapjától - aki a csapat egyik játékosa. Most ebben fogunk virítani. Igyekszem képeket is készíteni majd. Természetesen bemutatom!

A meccs viszonyleg korán kezdődik Káposztásmegyeren, így nekünk legkésőbb 4 óra, fél öt magasságában el kell indulnunk. Szeretem ezt a programot; elég felemelő sporteseményt látogatni. Kicsit kihúz a hétköznapokból.

A másik "kihúzó" ez egyértelműen a festészet. Az elmúlt napokban le voltam fáradva, majd össze estem, a szemem kimartam és alig bírtam nyitva tartani. Tegnap délután viszont pár hét kihagyás után megint elkezdtem egy vásznat. A vakrámát mág a múzeumtól kaptam; egy Hamza kép volt rajta, de le kellett róla venni restaurációs okonnál fogva. Nem is volt túl jó állapotban; most is van benne egy görbület, de kicsit felturbóztam és most feszül rajta az új vászon.
A kép, ami rajta lesz, szintén a Hamza Múzeumból való. Annó találtam ott egy vázlatot, ami egy talán el nem készült kép terve lehetett. Ezt lefénymásoltam és ebből hozok össze valamit.
Megyek is, mert dolgom van vele! :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: jégkorong stars vasas szurkoló nz stars budapest stars hamza


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr391661083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása