A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.09.22. 16:02 nagytomsky

Élet a halál után

...viszont van élet a halál után! Tegnap este Kowa még tudatta a nagyérdeművel, hogy a Black-Out jövőre eredeti felállással tervez rövid turnét. Magyarul: Újra Kowa lesz az énekes. Új dalokról persze nem esett (még) szó, de hát... ne legyünk telhetetlenek!

Az utolsó kowás lemez, a Radioaktív, 2006-ban az év modern rock lemeze lett. És akkor már nem volt felhőtlen a dalgyártás a sok másjelegű program miatt. Én nagyon bízok a sikeres folytatásban. Ez a zenekar nem szimplán egy rockzenekar a sok közül. Ez a zenekar műfajában egyedülálló itt Magyarországon és úgy általában is ritka (kincs). Nem is lehet veszni hagyni.

Fény derült a munkahelyi meghívó-probléma alapjára is; részben vagyok én is hibás benne - de szerencsére sikerült elütni a probléma élét.

Távirati tömörséggel még közölnöm kell, hogy "híres lettem". Van itt az indexen egy képzőművészeti blog (képgyár:http://kepgyar.blog.hu/2009/09/21/hulye_kommentek_segitettek_a_muveszeknek.) Ebben beszámoltak egy párról, akik megfestették - mintegy varázsceruzaként a diákhitelük értékét,és ezt ennyiért el is adták. Rengeteg fikázó komment érkezett erre. Talán egykeként, de legalábbis ritkaságként mertem írni pozitív értékelést is, amit a pár egy újabb akciójukban fel is használt. A rájuk mért csapásokat - kommenteket - pólóra nyomtatva viselik. És hát kiválasztásra kerültem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most a fenti linken épp ezek ellen megy a pocskondiázás. Természetesen érthető módon a munka szerintem most arról is hogy a "névtelenségebe burkolózó" kommentezők szava mennyit érhet - konkrétan így semmit; így az enyém se. De azért mégis csak jól esik...
Remélem, majd valahogy megkaparinthatom ezt a pólót! :)

Szeretem olvasni aezt a Képgyárat; olyan témákkal foglalkozik, amivel semmi más. Cak ritkán van új cikk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: black out képgyár


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr91399660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása