A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.09.14. 20:18 nagytomsky

(el)Alvás

Mikor hétfő van és egyben nyolc órám, akkor egészen négy óráig nem érzem az idő múlását. Viszont hazaérve leroskadok egy székre nem tudom a világomat. Végül is... nem rossz ez így. Nem nagy ár egy szabad péntekért. Már többször írtam: én egy BOLDOG ember vagyok!

A reggel nem kezdődött egyszerűen. 8.25-kor kezdődik az órám, ehhez képest 8.21-kor ébredtem. Magam sem tudom, hogy csináltam, de 8.32-kor már benn voltam a teremben! Eztcsináljátok utánam! Ingben, fogat mosva...reggeli nélkül. Igazából a sorsnak hálával tartozok,hogy:
1. Tovább alhattam
2. Beértem dolgozni úgy, hogy senki nem vett észre semmit.

A melók (40-50) haladnak. lesz ebből jó kis anyag!! Remélem a keretek is elkészülnek időre. (Még nem szóltam a műhelyben.)

Ma eljöttek a megrendelt "festményért" is a szomszédék. A hétvégén együtt kezdtünk el dolgozni az akvárium mögé szánt "festményen", ami konkrétan vászonra készült, viszont nagyrészt kerítésfestékkel. Elmondhatom, hogy nagy sikert aratott. Egy dolgot bánok: Vajh' miért nem találnak meg pénzes megrendelők is hasonló kívánalommal?? :)

 

 

 

 

 

 

 

Készülnek az osztályfotók is. Próbálom nekik minél olcsóbból kihozni úgy, hogy pár forint nekem is csorogjon. Na persze nem ebből gazdagodok meg...

Szólj hozzá!

Címkék: alvás festmény akvárium


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr971382044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása