A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.09.10. 22:29 nagytomsky

Fotózás

Szoktam vállalni osztályfotózást a suliban. Ez mindenkinek jó. Egyrészt azért, mert a gyerekek engem ismernek és nem valami művi dolgok szoktak születni; mernek kérni különböző "pózokat", szituációkat. Ezek engem is szórakoztatnak. Na persze egy-egy "pózt" beállítani kábé 10 perces kiabálással lehet. Éretlenek még. :) Agyilag! :)

Jó nekem is, mert egyrészt nem esek ki a gyakoratból, másrészt némi aprópénz is hull be. Na persze minimális. Azon gondolkodtam pont, hogy ha ezt izomból csinálnám, úgy, hogy a "Dzsordzs Májkül" képű fotós szokta a környék iskoláiban, akkor az mekkora lóvét jelenthetne... Hihetetlen. Képes egy darab nem túl nagy osztályképért 600 ft.-ot is elkérni. Egy iskolán több száz-ezres zsét kaszál. Na és persze nem csinál jobb képet, mint én. Igaz, rosszabbat sem. Ámde összesen 3-4 képpel operál. Én meg most eg osztályról 90-en felül nyomtam. Na persze majd válogatok.

Dzsordzsi fiúnak nem jó... ez igaz... De úgy is majd' mindenkivel összeveszett már felénk, annyira erőszakosan csinálja. Én kérésre megyek... szinte ingyért. Ilyen módon egy szemétláda üzletrontó is vagyok. Akár. Na de nekem nap, mint nap szembe kell néznem a diákokkal és nem tehetem meg azt, hogy úgy nézzenek rám, mint aki kihasználta őket.

Az persze fájin lenne, ha hívnának más sulikba is; akkor tán emelhetnék árat is. :)

Ja, meg voltunk estefelé a családdal Gyöngyösön. Ha jót akartok, elkerülitek a Manhattan Burgert. Nem jó!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr451374071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása