A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2009.08.26. 19:12 nagytomsky

Evivel

Bevallom tartottam egy kicsit a mai naptól. Először voltam egyedül a 16 hónapos kislányommal egészen késő délutánig. Na nem a közös programoktól paráztam, inkább az etetéstől és az altatástól, ami nem volt a hatókörömben. Egészen máig.

Evelin gyakorlatilag nem eszik. Kakaón él. A széklete is ehhez igazodik. Nekem is, ahogy a feleségemnek is egy-egy etetés egy órába "kerül". Nem hajlandó úgy enni, hogy én (mi) adjuk neki, inkább maga szeretné. Jó! Adok a kezébe villát, kanalat - ami kell, na de jelenleg még másra használja ezeket az eszközöket. Nem megyek bele méllyen, elég az, hogy az előkében (amiből egy idő után kettő volt már a nyakában) és az ölében halmozódott fel a finom leves és annak tartozékai. Nem az én idegrendszeremnek való mindez, be kell látnom. Lehet, hogy nem, vártam ki mégsem az egy óra hosszát?

A kakaó utána könnyen ment. Két dobozzal egymás után. Aztán el is aludt. De milyen sokáig? Szerintem azzal zúzza szét az energiáit, hogy miként nem kell majd ennie.

Voltunk "dolgozni" is. Ilyenkor suli előtt be kell látogatni a műintézménybe pakolási célzattal. Nem is baj ez, van mit rakosgatni a szertárban. Most volt egy segítségem is ugyebár. Amíg én rendezkedtem, a kiscsaj levadászta az összes kincstári ecsetet és egy földön fekvő üvegezett kép felületét kezdte vele "festeni". Hihetetlen! Micsoda követő magatartás! :) Azért valljuk be, jól esett a dolog.

Nem tudom, ezeket a dolgokat a génjeinkben hordozzuk-e, de tény, hogy az én édesanyám is festő(művész). Valahogy én is beoltódtam tudat alatt. Ezek szerint most én is oltok? Biztos hat rá a környezete. Ez nem vitás.

Most nagyon boldog periódusban vagyok. Úgy érzem, minden úgy alakul, ahogy tervezem és ezt nem félek leírni sem.

Szólj hozzá!

Címkék: baba szertár


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr761340367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása