A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.11.14. 17:58 nagytomsky

Agykontroll

Négy alkalom; két hét... Alapvetően hosszú idő egy apuka számára. Minden esetre elvégeztem a jászberényi agykontroll tanfolyamot.

Már olyaqn régóta ebben élek, hogy azt kell, hogy mondjam, minden, amit hallottam, már ismert volt előttem.
Édesanyám majd' 20 éve végezte el, feleségem pedig idén. Én az elmúlt években sokat olvastam a témáról, érdeklődtem és ezt-azt már használtam is. Sikerrel. Ezek a sikerek mozdítottak abba az irányba, hogy nekem is el kell végeznem

Azért is volt jó, mert bizonos relaxációk, programok nem sajátíthatók el otthon.

Viszonylag könnyen tudok alfa állapotba kerülni ilyen körülmények között. Ihhon nehezebb. Többnyire már este jutok el odáig, hogy relaxáljak, viszont ekkorra már olyan fáradt leszek, hogy nagyon gyorsan elalszok.

A kurzus végén voltak intuíciós gyakorlatok is. Többségében jó intuícióim voltak, de voltak hiányosságaim is. Ez gyakorlással fejleszthető. Minden esetre megdöbbentő, hogy egy totál ismeretlen emberről miféle információkat tudunk szerezni csupán "rágondolással". Minden képpen elgondolkodtató ez olyan emberek számára is, akik nem hisznek az efféle dolgokban. Csak annyit mondhatok: működik!
 

Szólj hozzá!

Címkék: agykontroll


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr72448434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása