A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.09.27. 20:09 nagytomsky

Színház

Színházba járni jó! Mostanában az nálunk egy bevett szokásnak számít, hogy a családban nem a klasszikus ajándékozás van, hanem több személyre szóló színház jegyet kap az ünnepelt. Ez több szempontból jó:
1. Egy közös, családi programban vehetünk részt
2. Nem csak az ünnepelt örül, hanem az egész család
3. Nem jut eszembe, de biztos van...

Ez a jegy még augusztusi, de most jött el az ideje. Azaz a múlt hétvégén.
A Thália Színházban jártunk, a "Romantikus komédia" című színdarabon. Mivel én híresen nem ismerem fel a színészeket, így volt ez most is. Szervét Tibort még csak-csak sikerült beazonosítani, de sajnos a többi - főként hölgy szereplőt sajnos nem. Pedig az egyikük még valami Barátok Közt/Jóban Rosszban szappanopera szereplő is, de hát ez nekem semmit sem mond. Egy alapvetően szép szőke csajszi... Gondolom sokat nem segített... :)

A másik főszereplő hölgy, Tóth Ildikó (azt hiszem) nekem nagyon bejött. Alapvetően szimpatikus volt, nem tudom megmondani, hogy miért. Talán az a karakteres szem? Olan lefelé forduló mákoskifli szeme van... érdekesnek találtam; szerintem ezért is jegyeztem meg. Na persze a társaságom hölgy tagjai kikezdték a frizuráját (valóban kissé lestrapált) és emiatt náluk már ott kútba esett, mint színésznő.
Minden esetre engem nem zavart... Az első/második sor szélén ültünk a famíliával; talán a lehető legjobb helyen. Rám nagyon nagy hatással van, ha ilyen helyzetben vagyok; azaz látom még a legördülő izzadság cseppet is, látom, ahogy a kiabálásoknál frecseg a nyál... stb... Ettől olyan emberi. Így van értelme; a sokadik sorból csak a cselekményt látom, nem a szereplők személyiségét.

A színházon túl a másik érdekes vonulata az ilyen pesti látogatásoknak az, hogy kisleánykánk nélkül megyünk. Egyrészt minden féle szentimentalizmust félretéve kijelenthetem, hogy ilyenkor is hiányzik, hiszen ilyenkor a mamánál alszik. Másrészt kellenek is az ilyen külön programok, jót tesz az egyensúlynak. Nagyon örülök, hogy olyan a család, hogy ezek a dolgok megvalósíthatók ebben a formában.

Ő nagyon jól érezte magát. lassan két és fél éves lesz, de már nem az első éjszakája távol az otthontól. Úgy vettem észre, hogy egy éjszaka még buli neki; nem hiányzunk. Az ezt meghaladó éjszakákat viszont nagyon megviseli. Ezt nem mutatja akkor, ezt később "kapjuk vissza". Ilyen még csak egyszer volt, de utána nem lehetett "levakarni" rólunk, és a pisi is visszatért a bugyiba...

Mi hajnali fél egyre értünk haza Pestről. Nagyon klassz volt, mert a színház után még meg is vacsiztunk; én potrohosan tértem haza - nagy' megelégedve. Most, hogy tehettük, legalább 9-10 órát aludtunk egyhuzamra.

Azt hiszem, tényleg mindenki jól járt ezen a hétvégén!
 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek thália színház romantikus komédia


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr102327780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása