A nem mindennapok

Főként olyan gondolatokat írok, amik foglalkoztatnak. Kérdéseket, amikre választ keresek. Ezek lehetnek művészeti, oktatási, de szociális, esetleg politikai kérdések is.

2010.05.30. 16:58 nagytomsky

Grillhús

Van valami szürreális ebben az időjárásban... Még sosem esett meg velem, hogy egy nagy családi ünnepet egyedül töltöttem volna kinn az udvaron egy esernyővel az egyik kezemben, szakadó esőben.
A másik kezemben egy grillező csipeszt szorongattam, amellyel forgattam a húsokat. Egyesével szaladgáltam be az eresz alá a félig odaégetett hagymacsomókkal ugyan is, ha a kész cuccokat is ott tartom a grill mellett, perceken belül megtelik a kis tálka vízzel és odébb úsznak a hősiesen előzőleg megsütött husikáim.

Mindeközben odabenn ment a buli és várták a végeredményt. Egyre éhesebb lett a rokonság.
Szerintem nem volt a testemnek olyan pontja, amely szárazon maradt volna az ebéd készítése során. A sztorit árnyalja, hogy a hasamon egy csík viszont a tűzhöz közel hajolás révén kissé megpirult, így egyszerre kaptam hideget-meleget, ahogy azt mondani szokás. Nem lett belőle maradandó dísz, mert az égető fájdalmat az eső elmosta.
Nem tudom, okos dolog lett volna-e, ha pólóban "sütkérezek". Ugyan megúsztam volna a piros csíkot, cserében egyedüli indulóként/zsűriként/nézőként mutatkozhattam volna be az aznapi rögtönzött házi vizespóló versenyen. Tüdő Gyula garantált vendég lett volna nálunk, és valószínű nem az esős krumplit jött volna megkóstolni.

Az a probléma, hogy imádom a grill ételeket, ám ezen a tavaszon mindeddig nem nagyon volt lehetőség mindezt élő-egyenes adásban kipróbáli - tekintve az időjárási viszonyokat. Ami a fentiekből következőleg tegnap sem volt ugyan volna ideális, ám a végeredményt tekintve az a konklúzió, hogy innentől kezdve nem állhatja utam se eső, se vihar. Ha valaki éhes... :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: vihar eső grillezés sütögetés


A bejegyzés trackback címe:

https://nagytomsky.blog.hu/api/trackback/id/tr542042569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása